Dlaczego my?

Poznaj nasze atuty!

AHB SERVICE;Od 1989 roku!

Siła doświadczenia

Jest wiele powodów dla których warto rozpocząć współpracę właśnie z nami. Długie tradycje i bogata historia naszej działalności to tysiące zrealizowanych napraw w Polsce i zagranicą. Pomagamy zarówno w czasie rejsów jak i podczas cumowania jednostek w porcie czy stoczni.

Ogromne doświadczenie

Rozpoczęliśmy działalność w 1989 roku!

Obsłużyliśmy setki małych jednostek  i potężnych statków pasażerskich. Mamy doświadczenie we współpracy zarówno z armatorami jak i stoczniami budowlanymi i remontowymi.

Rok rozpoczęcia działalności
Liczba pracowników przy największych zleceniach

Najlepsi specjaliści

Największe zlecenia obsługiwało nawet 300 naszych pracowników!

Naszą siłą są nasi pracownicy. Kilkudziesięcioletnie doświadczenie poparte systematycznymi szkoleniami sprawia, że w naszym przekonaniu dysponujemy najlepszą kadrą specjalistów. Jesteśmy pewni, że nie znajdziesz lepszego zespołu do wykonania Twojego zlecenia.

Każdy z naszych pracowników wnosi do AHB SERVICE ogromną wartość. Poza największymi kompetencjami i doświadczeniem, niezwykle cenimy sobie dobrą atmosferę, dzięki której mimo dużej skali Spółka zachowuje charakter firmy rodzinnej.

Pełna mobilność

Docieramy tam gdzie jesteśmy potrzebni!

Świadczymy usługi na terenie Polski, Europy i reszty świata. Nie ogranicza nas ani ilość kilometrów ani mil morskich, a napraw dokonujemy zarówno w portach, stoczniach i podczas rejsów. Dzięki pełnej mobilności nasi klienci mogą spokojnie realizować swoje zadania podczas, których nasi specjaliści zajmują się przeprowadzaniem niezbędnych prac.

Certyfikaty;Certyfikaty

Profesjonalizm w każdym calu

Referencje;Referencje

Wybrane z naszych realizacji

Gdańsk, Polska

S.P. SKL 6NVD48 A-2 – obróbka mechaniczna łoża, szlifowanie wału korbowego.
S.G. SKL 6VDS48/42 – przegląd i remont kapitalny.
S.G. Pielstick 6PC2.5L – szlifowanie czopów wału korbowego docieranie celem poprawienia mikrogeometrii.
S.G. Pielstick 6PC2.5L – polerowanie czopów wału korbowego, centrowanie silnika, Prądnice marszowe – docieranie czopów celem poprawienia mikrogeometrii.
S.G. Sulzer 8ZL40/48 – docieranie czopów korbowych i głównych celem poprawienia mikrogeometrii.
S.P. Sulzer 6AAL25/30 – przegląd i remont kapitalny.
S.G. szt.2 Sulzer 8ZL40/48 – przegląd i remont kapitalny.
S.G. MBH 12VDS48/42 – docieranie czopów korbowych celem poprawienia mikrogeometrii, wymiana krzywek paliwowych, regulacja.
S.G. MBH 12VDS48/42 – docieranie czopów korbowych celem poprawienia mikrogeometrii, wymiana krzywek paliwowych, regulacja.
S.P. 6CHN 25/34 – szlifowanie czopów korbowych.
S.G. Sulzer 16ZV40/48 – przegląd i remont kapitalny, centrowanie silnika.
S.G. Sulzer 8ZL40/48 – przegląd i remont kapitalny, wymiana wału korbowego.
S.P. Sulzer 6ASL25/30 – szlifowanie czopów korbowych wału korbowego na miejscu.
S.G. MaK 8M552AK – przegląd i remont kapitalny, wymiana wału korbowego.
Kapitalny przegląd, remont, malowanie jednostkiobejmujący wyposażenie siłowni (S.G. Sulzer 8ZL40/48, S.P. Sulzer 6AL25/30, pompy, sprężarki), wyposażenie pokładowe i fabryki ryby, linia wałów i śruba napędowa, systemy automatyki, malowanie.

Hammerfest, Norwegia

S.G. Sulzer 8ZL40/48 – szlifowanie czopów wału korbowego na miejscu.
S.G. MAN 12V23/30 – szlifowanie czopów korbowych.

Kirkenes, Norwegia

S.P. Volvo-Penta 6TAMD162A – szlifowanie czopów wału korbowego z prostowaniem wału korbowego na miejscu.

Walvis Bay, Namibia

S.G. Sulzer 8ZL40/48, S.P. Sulzer 6AL25/30 – przegląd i remont kapitalny.
S.G. Sulzer 8ZL40/48 – przegląd i remont kapitalny, ponowne centrowanie.
S.P. szt.2 Sulzer 6AL25/30 – przegląd i remont kapitalny, ponowne centrowanie, przekładnia główna MAV 90-30 – wymiana na nową.
S.G. Sulzer 8ZL40/48 – przegląd i remont kapitalny, ponowne centrowanie.
S.P. szt.2 Sulzer 6AL25/30 – przegląd i remont kapitalny, ponowne centrowanie, przekładnia główna MAV 90-30 – wymiana na nową.

Lyttlton, Nowa Zelandia

S.P. Sulzer 6AL25/30 – przegląd i remont kapitalny.
S.P. Sulzer 6AL25/30 – przegląd i remont kapitalny.
S.G. Sulzer 8ZL40/48 – przegląd i remont kapitalny.

Vigo, Hiszpania

S.P. 8 CHN 25/30 – przegląd i remont kapitalny.
S.P. SKL 6NVD48A-2 – przegląd i remont kapitalny.

Las Palmas, Hiszpania

S.G. Sulzer 8ZL40/48 – przegląd i remont kapitalny, mikrogeometria czopów.

Pertopavlosk Kamchatkij, Rosja

S.G. Sulzer 6ZA40S – szlifowanie czopów korbowych, wymiana łożysk. 
S.P. Sulzer 5ATL25H – przegląd i remont kapitalny, wymiana wału korbowego.

Kaliningrad, Rosja

Winda kotwiczna – kompletny przegląd i naprawa.
S.P. Sulzer 5AAL25/30 – przegląd i remont kapitalny.

Podczas przejścia z Gdyni do Las Palmas, Hiszpania

Aux. eng. Yanmar M220 – przegląd i remont kapitalny.

Podczas przejścia z Kopenhagi do Gdańska, Dania

S.P. Sulzer 5AAL25/30 – docieranie czopów głównych i korbowych wału korbowego celem poprawienia mikrogeometrii.

Hamburg, Niemcy

S.P. Yanmar 6GL-HT – przegląd i remont kapitalny, ponowne centrowanie silnika.

Emden, Niemcy

S.G. szt. 2 MAN 14V52/55A – przegląd i remont kapitalny.

Kopenhaga, Dania

Aux. eng. Allen 8BCS12-DX – szlifowanie czopów korbowych wału korbowego, poprawienie mikrogeometrii na pozostałych.
S.P. Allen 8BCS12-DX – szlifowanie czopów korbowych szt. 2, poprawienie mikrogeometrii na pozostałych.

Vlissingen, Holandia

S.P. Dujardin-Allen 8BCS12D – szlifowanie czopu korbowego, crank pin grinding, honning for.

Tallinn, Estonia

S.G. szt.2 – wymiana silników z B&W na używane Sulzer 8ZL40/48. Silniki Sulzer zostały poddane całkowitemu przeglądowi i remontowi w warsztacie i zamontowane w siłowni. Wykonanie projektu i instalacja nowych systemów sterujących i automatyki.

Nouadhibou, Mauretania

S.G. Pielstick 6PC2.5L – szlifowanie czopa korbowego na miejscu.

Manzanillo, Meksyk

S.P. Daihatsu 6PS-HT 26DG.

Livorno, Włochy

S.G. MAN 14V52/55A – przegląd i remont kapitalny, remont turbodoładowarek.

Ponadto;Ponadto

Argumentów jest jeszcze więcej!

Zaufanie armatorów i stoczni

Naszymi stałymi klientami są liczni armatorzy i stocznie (zarówno remontowe jak i budowlane). Spełniając wysokie oczekiwania najbardziej wymagających klientów możemy rozwijać się w sposób niezwykle dynamiczny. Lubimy wyzwania!

Pomagamy innym

Wierzymy, że prawdziwą miarą sukcesu jest to jak potrafimy się dzielić jego owocami. Od początku naszej działalności staramy się wpływać na polepszenie losu dzieci skrzywdzonych przez los.

Zobacz komu pomogliśmy

Lat działalności

Naprawionych silników

Krajów w których naprawialiśmy